A megoldás egy egyszerű, könnyen kezelhető, testreszabható csoportmunka alkalmazás, amely alkalmas különféle projektek (ticket alapú) kezelésére. Elsősorban projektek nyomon követésre, külső, illetve belső projektszereplők munkájának az összehangolására és információ megosztás támogatására készült. Adminisztrátor funkcióval létre tudunk hozni projektet és a projekthez hozzá tudunk rendelni felhasználókat. Ha több projekthez is hozzá lett rendelve a felhasználó, akkor bejelentkezéskor tud választani projektek közül. A konfigurálhatjuk a ticket típusokat (milyen tevékenységhez kapcsolódik), prioritás típusokat és a státusz típusokat is. (tevékenységnek státuszait)
A tickethez rendelt felhasználók emailben megkapják automatikusan, ha új ticketet hoztak létre, ticket státusza változott, vagy megjegyzést fűztek hozzá. Az email tartalmazza teljes ticketet és megjegyzést, valamint egy direct linket is, amellyel rögtön megnyílik az alkalmazásban. A ticketekhez feltölthetünk fájlokat, valamint a ticketbe és a megjegyzésekbe nemcsak szövegeket, hanem képeket, videókat, linekeket is megoszthatunk. A ticket státuszaihoz felelőst választhatunk a tickethez rendelt felhasználók közül. A ticketrendszer böngészős és mobilos felülettel rendelkezik.
Funkcionalitás
Főbb funkciók a ticket rendszerben:
Projektek létrehozása
Projektek keresése
Projekt indítás és megállítás
Felhasználó hozzárendelése, vagy leválasztása a projektről