DocPort
IKTATÓ RENDSZEREK
Összefoglalás
A megoldás célja egy dokumentumkezelő rendszerre épített komplex iktatási rendszer, amely támogatja centralizált és decentralizált iratkezelési feladatokat. Tetszés szerint kialakítható külön érkeztetéssel, szignálással, kiadmányozással vagy anélkül. DocPort támogatást biztosít a nagyon egyszerű iktatástól kezdve a több telephelyes, osztott rendszerek kialakításáig.
Tartalmazott modulcsoport:
Digitalizálás
Dokumentumkezelés
Kombinálható modulok:
Fájlokból automatikus adatbázis építés
Fájlok tartalmában történő keresés
Workflow
Irattár
Projektkezelés
A rendszer rendelkezik Windows, böngészős és mobilos klienssel így bárhonnan, bármikor elérheti és keresheti a szükséges iratokat, vagy indíthat műveleteket.
Érkeztetési funkciók
  • Az érkeztetendő küldemények nyilvántartásba vétele elektronikus érkeztető modulban történik.
  • Tetszőleges számú érkeztető könyv kialakításának lehetősége
  • Érkeztető könyvek betekintésének, láthatóságának szabályozása (egyéni, csoportos, írás, olvasás)
  • Érkeztető szám konfigurálása érkeztető könyvenként
  • Szervezethez rendelés
  • Vonalkódos azonosítás (elektronikus vagy fizikai)
  • Az érkeztető könyv bizonyos mezőinek kitöltése előre meghatározott adatok (pl.: törzsadattár, ügyfél adatbázis, egyéb adatbázis) kiválasztásával lehetséges. Új adatok felvételére a kapcsolódó táblákba, lehetőséget ad a rendszer, a felhasználás helyén is.
  • Az érkeztető számot és a vonalkódot az érkeztetés dátumát a program automatikusan állítja elő, azok utólag nem módosíthatók.
  • Papír alapú iratok érkeztetése, feldolgozása
  • Elektronikus iratok érkeztetése (e-mail, fax stb.)
  • Dokumentumcsatolás
  • Export lehetősége
  • Kezelési műveletek
  • Sablonok kezelése, feltárolása
  • Érkeztetésből lehet iktatási műveletet indítani a megfelelő iktatókönyvbe
  • Automatikus workflow indítás és konfigurálás lehetősége érkeztető könyvenként
  • Érkeztető könyv nyomtatásának lehetősége
  • Érkeztető könyv zárásának lehetősége
  • A leíró adatok tömeges javításának lehetősége
  • Automatikus érkeztetés központi emailcímre érkezett küldeményekre
  • Automatikus viszont válasz az automatikus érkeztetett küldemények esetében
  • Kitöltési sablonok definiálása egyénileg
  • Megjelenési oszlopnézet mentése felhasználók szerint
Iktatási funkciók
  • Lehetőség van iktatókönyvrendszer létrehozására, mely igazodik a szerv meglévő iratkezelési szabályzatához és irattári tervéhez.
  • Tetszőleges számú, egyedi hozzáféréssel kezelt iktatókönyv
  • Iktatókönyvek csak a hozzájuk rendelt felhasználói csoportnak látszódnak
  • Külön szabályozható írási és olvasási jogosultság
  • Iratkapcsolatok létrehozásának lehetősége (kapcsolt irat, előirat, utóirat, szerelés)
  • E-mailek, faxok iktatása
  • Érkeztetésről iktatásra küldött iratok megjelenítése
  • Érkeztetésnél felvett adatok örökítése az iktatókönyvekbe (redundancia kizárása)
  • Az iktatókönyvben lehetőség van éves zárásra
  • Tárgymutató nyomtatására
  • Az iktatókönyv nem módosítható, de lehetőség van sztornózásra, majd a sztornózott irat átiktatására.
  • Iktatókönyv nyitása esetén tetszőlegesen definiálható az iktatókönyv típusa (főszámos-alszámos), előtag, utótag, iktatószám hossza, iránya. Amennyiben már tartalmaz iktatott tételt, és az iktatókönyv alapadatait kívánjuk megváltoztatni, a rendszer figyelmeztetést küld, hogy eltérőek lesznek a formátumok, az eddigiekhez képest.
  • Exportálás (lekérdezés alapján is)
  • Automatikus workflow indítás és konfigurálás lehetősége iktató könyvenként
  • Iktatás történhet szervezeti egységhez, vagy konkrét ügyintézőhöz
  • Ügyintézési határidő figyelés és nyomon követés lehetősége
  • E-mailek és csatolmányainak ismert adatainak iktatókönyvbe való örökítése
  • Iktatandó dokumentum fax szerverről való fogadása
  • Különböző küldök és ügyfelek kezelése
  • Törzsadat (partner, irattári tételszámok stb.) állományok létrehozása, kezelése
  • Nyilvántartásokban kötelezően kitöltendő mezők beállíthatóak
  • Nyilvántartási számokat és a nyilvántartásba vétel dátumát a rendszer automatikusan adja
  • Év végi zárási tevékenységek elvégzése
  • A rendszerből hitelesítésre alkalmas, papír alapú dokumentumok készítése (Iktató könyv, tárgymutató)
  • Sablonok kezelése, feltárolása
  • Minden nyilvántartásba kerülő új irat egyedi azonosítókat kap, amelyet a rendszer automatikusan generál és tart nyilván. Az azonosító egy vonalkód, amely lehet fizikai (nyomtatott) vagy elektronikus (virtuális) vonalkód is egyben. Ezen kívül modul specifikus azonosítókat is rendel a rendszer az adott irathoz, pl.: iktatószám, érkeztető szám stb., amely egyedi kulcsként egyszer fordul elő.
  • Alszámos iktatás esetén az irat automatikusan az ügyintézőhöz kerül
  • Irat irányának megfelelő iktatókönyvek definiálása (be, ki, be-ki stb)
  • Alszámos iktatás esetén főszámok keresése tallózása
  • Éven túli iktatás támogatása
  • Emlékeztető beállítása (időpont, tárgy szöveg, és felhasználók)
  • Ügyirat zárása és újra nyitása
  • Határidőbe helyezés
  • Revízió támogatása meghatározott leíró adatokra
  • Kitöltési sablonok definiálása egyénileg
  • Őrzési idő növelése és módosítása
  • Csoportos műveletek (pl.: átiktatás)
  • Iratkísérő és iratköpeny nyomtatása
  • Megjelenési oszlopnézet mentése egyénileg
  • Űrlapos nézet
  • Lejárt határidejű iratok listázása
  • Tömeges javítása a leíró adatoknak
Szignálás, aláírás és kiadmányozás
  • Szervezeti fában beállítható felhasználó szerint a szignálási, kiadmányozási és aláírási jog
  • Szervezeti egységre történő iktatás esetén automatikus szignálási listába kerül az irat
  • Csoportos műveletek támogatása
  • Szignálás történhet tetszőleges felhasználóra, szignáló szervezet felhasználóra, javasolt ügyintéző
  • Ügyintézési határidő felülbírálása szignálásnál
  • Szignálási utasítás megadása
  • Utasítási sablon mentése
  • Iktatott iratok szignálásra jelölése
  • Szignált irat automatikusan az ügyintéző munkakosarába kerül
  • Átadás átvétel a szignált iratokra vonatkozóan
  • Iktatás előtti és utáni szignálás támogatása
  • Ügyirat kiadmányozása vagy kiadmányozás elutasítása (visszaküldése az ügyintézőhöz)
  • Kiadmányozás digitális aláírással vagy anélkül
  • Szignálás, kiadmányozás és aláírás előtt a dokumentum megtekintése, kezelési utasítás módosítása
Mintaképek
Mintaképek megtekintése....

A képek adott konfigurációról vagy beállításról készültek, amelyek testreszabástól függően változhatnak...

További információ
Szeretne további információkat, vagy részleteket megismerni?

Keressen bennünket bizalommal....