A megoldás célja egy dokumentumkezelő rendszerre épített komplex iktatási rendszer, amely támogatja centralizált és decentralizált iratkezelési feladatokat. Tetszés szerint kialakítható külön érkeztetéssel, szignálással, kiadmányozással vagy anélkül. DocPort támogatást biztosít a nagyon egyszerű iktatástól kezdve a több telephelyes, osztott rendszerek kialakításáig. Tartalmazott modulcsoport: Digitalizálás Dokumentumkezelés Kombinálható modulok: Fájlokból automatikus adatbázis építés Fájlok tartalmában történő keresés Workflow Irattár Projektkezelés A rendszer rendelkezik Windows, böngészős és mobilos klienssel így bárhonnan, bármikor elérheti és keresheti a szükséges iratokat, vagy indíthat műveleteket.
Érkeztetési funkciók
Az érkeztetendő küldemények nyilvántartásba vétele elektronikus érkeztető modulban történik.
Tetszőleges számú érkeztető könyv kialakításának lehetősége
Érkeztető szám konfigurálása érkeztető könyvenként
Szervezethez rendelés
Vonalkódos azonosítás (elektronikus vagy fizikai)
Az érkeztető könyv bizonyos mezőinek kitöltése előre meghatározott adatok (pl.: törzsadattár, ügyfél adatbázis, egyéb adatbázis) kiválasztásával lehetséges. Új adatok felvételére a kapcsolódó táblákba, lehetőséget ad a rendszer, a felhasználás helyén is.
Az érkeztető számot és a vonalkódot az érkeztetés dátumát a program automatikusan állítja elő, azok utólag nem módosíthatók.
Papír alapú iratok érkeztetése, feldolgozása
Elektronikus iratok érkeztetése (e-mail, fax stb.)
Dokumentumcsatolás
Export lehetősége
Kezelési műveletek
Sablonok kezelése, feltárolása
Érkeztetésből lehet iktatási műveletet indítani a megfelelő iktatókönyvbe
Automatikus workflow indítás és konfigurálás lehetősége érkeztető könyvenként
Érkeztető könyv nyomtatásának lehetősége
Érkeztető könyv zárásának lehetősége
A leíró adatok tömeges javításának lehetősége
Automatikus érkeztetés központi emailcímre érkezett küldeményekre
Automatikus viszont válasz az automatikus érkeztetett küldemények esetében
Kitöltési sablonok definiálása egyénileg
Megjelenési oszlopnézet mentése felhasználók szerint
Iktatási funkciók
Lehetőség van iktatókönyvrendszer létrehozására, mely igazodik a szerv meglévő iratkezelési szabályzatához és irattári tervéhez.
Tetszőleges számú, egyedi hozzáféréssel kezelt iktatókönyv
Iktatókönyvek csak a hozzájuk rendelt felhasználói csoportnak látszódnak
Érkeztetésről iktatásra küldött iratok megjelenítése
Érkeztetésnél felvett adatok örökítése az iktatókönyvekbe (redundancia kizárása)
Az iktatókönyvben lehetőség van éves zárásra
Tárgymutató nyomtatására
Az iktatókönyv nem módosítható, de lehetőség van sztornózásra, majd a sztornózott irat átiktatására.
Iktatókönyv nyitása esetén tetszőlegesen definiálható az iktatókönyv típusa (főszámos-alszámos), előtag, utótag, iktatószám hossza, iránya. Amennyiben már tartalmaz iktatott tételt, és az iktatókönyv alapadatait kívánjuk megváltoztatni, a rendszer figyelmeztetést küld, hogy eltérőek lesznek a formátumok, az eddigiekhez képest.
Exportálás (lekérdezés alapján is)
Automatikus workflow indítás és konfigurálás lehetősége iktató könyvenként
Iktatás történhet szervezeti egységhez, vagy konkrét ügyintézőhöz
Ügyintézési határidő figyelés és nyomon követés lehetősége
E-mailek és csatolmányainak ismert adatainak iktatókönyvbe való örökítése
Iktatandó dokumentum fax szerverről való fogadása
Különböző küldök és ügyfelek kezelése
Törzsadat (partner, irattári tételszámok stb.) állományok létrehozása, kezelése
Nyilvántartási számokat és a nyilvántartásba vétel dátumát a rendszer automatikusan adja
Év végi zárási tevékenységek elvégzése
A rendszerből hitelesítésre alkalmas, papír alapú dokumentumok készítése (Iktató könyv, tárgymutató)
Sablonok kezelése, feltárolása
Minden nyilvántartásba kerülő új irat egyedi azonosítókat kap, amelyet a rendszer automatikusan generál és tart nyilván. Az azonosító egy vonalkód, amely lehet fizikai (nyomtatott) vagy elektronikus (virtuális) vonalkód is egyben. Ezen kívül modul specifikus azonosítókat is rendel a rendszer az adott irathoz, pl.: iktatószám, érkeztető szám stb., amely egyedi kulcsként egyszer fordul elő.
Alszámos iktatás esetén az irat automatikusan az ügyintézőhöz kerül
Irat irányának megfelelő iktatókönyvek definiálása (be, ki, be-ki stb)
Alszámos iktatás esetén főszámok keresése tallózása
Éven túli iktatás támogatása
Emlékeztető beállítása (időpont, tárgy szöveg, és felhasználók)
Ügyirat zárása és újra nyitása
Határidőbe helyezés
Revízió támogatása meghatározott leíró adatokra
Kitöltési sablonok definiálása egyénileg
Őrzési idő növelése és módosítása
Csoportos műveletek (pl.: átiktatás)
Iratkísérő és iratköpeny nyomtatása
Megjelenési oszlopnézet mentése egyénileg
Űrlapos nézet
Lejárt határidejű iratok listázása
Tömeges javítása a leíró adatoknak
Szignálás, aláírás és kiadmányozás
Szervezeti fában beállítható felhasználó szerint a szignálási, kiadmányozási és aláírási jog
Szervezeti egységre történő iktatás esetén automatikus szignálási listába kerül az irat
Csoportos műveletek támogatása
Szignálás történhet tetszőleges felhasználóra, szignáló szervezet felhasználóra, javasolt ügyintéző
Ügyintézési határidő felülbírálása szignálásnál
Szignálási utasítás megadása
Utasítási sablon mentése
Iktatott iratok szignálásra jelölése
Szignált irat automatikusan az ügyintéző munkakosarába kerül
Átadás átvétel a szignált iratokra vonatkozóan
Iktatás előtti és utáni szignálás támogatása
Ügyirat kiadmányozása vagy kiadmányozás elutasítása (visszaküldése az ügyintézőhöz)
Kiadmányozás digitális aláírással vagy anélkül
Szignálás, kiadmányozás és aláírás előtt a dokumentum megtekintése, kezelési utasítás módosítása
Mintaképek
Mintaképek megtekintése....
A képek adott konfigurációról vagy beállításról készültek, amelyek testreszabástól függően változhatnak...
További információ
Szeretne további információkat, vagy részleteket megismerni?